Bestellen

Bestellen bij DYKA is heel gemakkelijk en snel. Wenst u bepaalde producten of systemen aan te kopen en heeft u nood aan bepaalde oplossingen? Neem dan contact op met uw contactpersoon binnen DYKA of breng een bezoek aan een DYKA filiaal bij u in de buurt. Heeft u geen tijd om te bellen of om naar een DYKA filiaal te gaan? Vraag dan vandaag nog uw Mijn DYKA account aan en bestel gewoon online.

  • Wie kan bij DYKA een bestelling plaatsen?

    Heeft u een BTWnr en bent u actief in de bouw? Dan kunt u rechtstreeks bij DYKA uw bestelling plaatsen. Het enigste wat u daarvoor nodig heeft is een klantnummer. Vraag uw klantnummer aan bij uw filiaal of accountmanager. Bent u particulier of niet actief in de bouw? Neem dan contact met ons op. Wij verwijzen u graag door naar een of meer van onze trouwe verdelers.

  • Tot hoelaat kan ik bestellen?

    Onze standaard service is dat wanneer u voor 12.00u uw producten bestelt, ze de volgende dag worden bezorgd of kunnen worden afgehaald.

    Voor projectbestellingen, speciaal op maat gemaakte producten zoals prefab, lange lengtes of PVC, PE, PP niet-standaard putten zijn de levertijden in onderling overleg.

    Heeft u producten dezelfde dag nog nodig? Dat kan ook. Neemt u dan even contact met ons op.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Bestellen bij DYKA kunt u op verschillende manieren. Spring binnen bij één van onze filialen bij u in de buurt of neem telefonisch of via mail contact op met één van onze binnendienstmedewerkers. Het enigste wat u nodig heeft is uw klantnummer.

    Heeft u nog geen klantnummer aangevraagd? Vraag hem dan nu aan via uw accountmanager of filiaalmedewerker.

    Liever snel en online? Vraag dan vandaag nog uw Mijn DYKA account aan.

  • Heeft u voordeel bij online bestellen?

    Wanneer u online bestelt krijgt u 1% korting bovenop de gebruikelijke kortingen die wij aanbieden.

  • Hoe vraag ik een klantnummer aan en krijg ik toegang tot Mijn DYKA?

    Of u nu bestelt via onze binnendienstmedewerkers, accountmanagers, filialen of online u heeft altijd een klantnummer nodig om te bestellen. Vraag uw klantnummer aan bij uw filiaal of accountmanager. Heeft u al een klantnummer en wilt u toegang krijgen tot Mijn DYKA en online kunnen bestellen? Meld u dan hier aan en registreer u voor een Mijn DYKA account.

  • Uw wachtwoord vergeten of uw persoonlijke gegevens wijzigen?

    Via «Wachtwoord vergeten» kunt u een nieuw wachtwoord opvragen. U ontvangt een nieuw wachtwoord per e-mail, die u na het inloggen kunt aanpassen bij «Persoonlijk gegevens». Ga naar LOGIN/MIJN DYKA rechts bovenin het scherm en bij «Inloggen klanten» vindt u de button «Wachtwoord vergeten».

    Als u bent ingelogd in Mijn DYKA dan kunt u bij «Persoonlijk gegevens» informatie aanpassen. Ook kunt u daar uw wachtwoord aanpassen. U ontvangt na het aanpassen van het wachtwoord een bevestigingmail. Log dan in met het nieuwe wachtwoord en pas daarna het wachtwoord aan bij «Persoonlijk gegevens».