Uw browser wordt niet meer ondersteund. Voor een optimale ervaring raden wij aan om de laatste versie van Microsoft Edge, Mozilla Firefox of Google Chrome te downloaden.

Hoe doe ik online aankopen bij DYKA?

We willen iedereen natuurlijk zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom kan je bij ons gemakkelijk en veilig online bestellen! Vanuit de comfort van je huis of op de smartphone als je onderweg bent, je kan altijd online zaken doen met ‘Mijn DYKA’. Als bestaande klant kan je meteen aan de slag, maar je kan natuurlijk ook direct een nieuw account aanvragen indien je die nog niet hebt. Het is erg simpel om bij DYKA een nieuw online account aan te maken. Hoe je dit precies doet? Dat leggen wij graag hier stapsgewijs aan je uit!

STAP 1: VRAAG JE ONLINE ‘MIJN DYKA’ ACCOUNT AAN

De eerste stap voor online bestellen is het hebben van een online ‘Mijn DYKA’ account. Deze vraag je hier aan. Heb je al eerder bij DYKA gekocht, kies dan voor “Ja” bij de eerste vraag, vul het formulier verder in en verzend deze. Binnen 24 uur, maar vaak dezelfde dag nog, ontvang je een e-mail om jouw online account te activeren. Helemaal nieuw bij DYKA? Selecteer dan “Nee”, vul het formulier verder in en verzend deze. Wij verifiëren de bedrijfs- en KVK-gegevens. Na goedkeuring maken wij je online account direct klaar. Binnen 24 uur ontvang je je klantnummer en een activatiemail voor je online account. Tip: gebruik je KvK nummer om de bedrijfsgegevens op te halen in het aanmeldformulier.

STAP 2: INLOGGEN MET JE NIEUWE ACCOUNT

Nadat je het account geactiveerd hebt kun je hier eenvoudig inloggen. Bij de eerste inlog wordt gevraagd om een wachtwoord aan te maken. Hierna kan je met jouw gekozen mailadres en wachtwoord eenvoudig inloggen en een eerste bestelling plaatsen. Wil je weten wat je nog meer met ‘Mijn DYKA’ kan doen? Kijk dan hier.

STAP 3: VIND DE JUISTE PRODUCTEN

Als het goed is ben je nu ingelogd en kan je zoeken naar de juiste producten. Dankzij de handige zoekfunctie kan je gewilde producten snel vinden op basis van het artikelnummer of andere productgegevens. Natuurlijk kun je de producten ook via het menu ‘Producten’ zoeken. Het gehele assortiment met productinformatie staat online.

STAP 4: PLAATS JE EERSTE BESTELLING

Als je de juiste producten hebt toegevoegd aan je winkelwagen is het tijd om de bestelling te plaatsen. Klik daarvoor bovenaan op het winkelwagentje. Hier kan je ook meteen zien of het product op voorraad is. Wil je de bestelling ophalen bij het filiaal of laten bezorgen? Beide opties zijn mogelijk! We bezorgen ook op de werkplaats. Heb je gekozen voor ophalen, dan staat de order klaar in het filiaal naar keuze. Wanneer je gekozen hebt voor bezorgen, dan wordt de bestelling bezorgd op de dag van gewenste leverdatum. Wanneer je klaar bent kan je de bestelling verzenden via de groene knop; je eerste online bestelling is geplaatst! Je ontvangt van ons een factuur van deze bestelling. Deze factuur is ook terug te vinden in ‘Mijn DYKA’.

Dit zijn de 4 stappen hoe je online een account aanmaakt, en hoe je hiermee kan bestellen. We wensen je veel bestelplezier!

Handleiding “Mijn DYKA”

Hoe werkt “Mijn DYKA”? Wij helpen je alvast op weg met onderstaande handleiding.

Handige tips

Wil je weten wat je nog meer met ‘Mijn DYKA’ kan doen? Ontdek hier de voordelen en handige tips.