Belangrijke informatie: IMPACT COVID-19 op onze FILIALEN

19-03-2020

Gezien de evolutie van COVID-19 en de maatregelen van de federale overheid, nemen we vanuit DYKA enkele tijdelijke maatregelen in onze filialen om fysiek contact tussen jou en onze medewerkers zoveel als mogelijk te beperken. In het kader van deze ontwikkelingen is er ook beslist om enkele filialen tijdelijk te sluiten.

Volgende filialen blijven tot nader order operationeel en volgen strikt de onderstaande maatregelen op:

  • Temse
  • Pelt
  • Brugge
  • Harelbeke
  • Zaventem

Volgende filialen sluiten tijdelijk en tot nader order:

  • Anderlecht
  • Fleurus/Charleroi
  • Hoogstraten 
  • Grâce-Hollogne

 Contactgegevens van de filialen die operationeel blijven, vind je op onze website www.dyka.be.

 Algemene maatregelen:

  • Social distancing: we vragen om altijd en overal 1,5 meter afstand te bewaren tussen personen.
  • We leveren enkel aan bestaande DYKA-klanten. Indien je nog nooit bij DYKA besteld hebt, gelieve dan eerst het filiaal telefonisch te contacteren. We bespreken samen de haalbaarheid van leveringen.
  • Leveringen op de werf en aan huis blijven mogelijk onder voorbehoud van service door onze externe transporteurs.
  • Retour van goederen wordt voorlopig niet meer toegestaan.

 Maatregelen in het filiaal:

  • Het filiaal is open en werkzaam, echter is het niet toegestaan aan niet-DYKA medewerkers om het filiaal fysiek te betreden. De afhaalbalie en het magazijn zijn dan ook gesloten. Met deze maatregel gaan we verder dan het advies van UNIZO met betrekking tot ‘Handelaars in bouwmaterialen’ (www.unizo.be) – max 1 klant per 10 vierkante meter.

 Hoe bestellen en afhalen?

  1. We vragen je om je bestellingen telefonisch of via mail op voorhand door te geven en een haalbaar tijdstip van afhaling voor te stellen. Klanten die toch eerst aan het filiaal arriveren moeten hun bestelling vanuit hun auto/bestelwagen telefonisch of via mail doorgeven. Bestelling liefst minstens 1 uur voor afhaling.
  2. Onze filiaalmedewerkers zetten de bestelling klaar op een afgesproken plaats en brengen jou op de hoogte via mail of telefoon. Vervolgens, wanneer de filiaalmedewerker niet meer in de buurt is, kan de klant de producten afhalen. Grotere aantallen buizen worden door de heftruckchauffeur aangebracht – met gesloten ramen.
  3. Betaling: klanten die contant betalen kunnen dit alleen nog mits voorafgaande overschrijving en bewijs van betaling per e-mail aan het filiaal.

De veiligheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers is uiteraard onze eerste prioriteit. In afwachting van een positieve evolutie, zorg goed voor jezelf en je naasten.

We houden je op de hoogte van mogelijke nieuwe ontwikkelingen.


Terug